LIVRARE

Livrarea produselor

Livrarea produselor comandate de pe site-ul www.crearium.ro se face prin serviciu de curierat rapid, costul transportului variind in functie de produsele comandate. 

În funcție de produsele existente pe site, livrarea se face astfel:

  • Aranjamentele cu plante suculente Crearium se livrează pe tot teritoriul României:
  • fie în formă complet asamblată, exact ca în materialele de prezentare, ambalate printr-o metodă care permite trimiterea lor prin curierat rapid, fără ca aspectul aranjamentului să sufere în vreun fel. 
  • fie sub formă de kit Do It Yourself, care conține toate elementele necesare realizării aranjamentului

 

  • În cazul în care unele aranjamente se livrează doar sub forma unui kit DIY, acest lucru va fi specificat clar în descrierea produsului.
  • În cazul în care unele aranjamente se livrează doar sub forma complet asamblata ca in imaginile de prezentare, acest lucru va fi specificat clar în descrierea produsului.

 

    • Termenul de  livrare al comenzilor este de 2-5 zile, indiferent de adresa de livrare.
    • Programul de trimitere spre livrare al aranjamentelor este de luni până vineri, între orele 09:00 – 16:00.
  • Kit-urile Do It Yourself se livrează ca atare, cu toate elementele și instrucțiunile necesare asamblării împachetate separat.
    • Programul de trimitere spre livrare al kit-urilor Do It Yourself este de luni până vineri, între orele 09:00 – 16:00. Exceptie fac kit-urile Do It Yourself comandate impreuna cu un atelier online, care se vor livra in zilele de luni, marti sau miercuri, intre orele 09:00 – 16:00.
  • Produsele ce nu conțin plante vii sunt livrate clasic. 

Fiecare comandă realizată pe www.crearium.ro va fi confirmată atât pe email, cât și telefonic in maxim 24-48 de ore de la primirea ei.

Anumite livrări pot fi amânate sau anulate în cazul situațiilor de forță majoră, în perioade foarte aglomerate din an (Black Friday, Crăciun, Paști, alte sărbători legale etc.) sau din cauze care nu depind de SC CREARIUM DESIGN SRL. În cazul amânării sau anulării livrărilor, clientul va fi notificat telefonic și pe email în acest sens.

SC CREARIUM DESIGN SRL nu își asumă responsabilitatea livrările nefinalizate sau amânate din cauza nepreluării coletului de la adresă de către client, furnizarea unei adrese sau a unui număr de telefon incorecte de către client sau orice modificare solicitată de client în procesul de livrare. 

În cazul în care destinatarul nu este prezent la adresă și nu poate fi găsit la telefon, curierul va reveni la adresa de maxim încă două ori. În cazul în care destinatarul nu poate fi contactat în urma a 3 încercări sau refuză preluarea coletului, SC CREARIUM DESIGN SRL nu este responsabilă pentru livrarea nereușită, iar clientul va fi contactat pentru soluționarea situației. 

SC CREARIUM DESIGN SRL nu își asumă nicio obligație dacă livrarea nu poate fi efectuată în cazul situațiilor de vreme extreme (cod galben / cod rosu / cod portocaliu) sau în cazul accesului limitat la adresă. Expediția comenzii în cauză se poate amâna sau redirecționa către o noua adresa cu livrare in termen de 24 de ore.